Interaktywny Żywiec
Pilot do WWW - czyli nowatorskie rozwiązania serwisu www.zywiec.com.pl
Informuje, promuje i zapewnia rozrywkę - taki jest nowy, odświeżony serwis internetowy marki Żywiec. Nowe funkcjonalne rozwiązania, nowe działy, personalizowany i interaktywny charakter to założenia wg, których powstawał nowy wizerunek serwisu www.zywiec.com.pl
Nowa witryna marki Żywiec charakteryzuje się przejrzystą grafiką oraz wieloma funkcjonalnymi narzędziami, które zwiększają interaktywność serwisu, czyniąc go bardziej atrakcyjnym dla grupy docelowej. Własne ustawienia dla serwisu (personalizacja contentu), możliwość wyrażenia opinii o produktach i pubach, a także wewnętrzny komunikator, dzięki któremu można rozmawiać z innymi użytkownikami - to tylko niektóre rozwiązania dostosowujące witrynę do potrzeb Internautów. - "Unikalnym i nowatorskim narzędziem jest także pierwszy na polskich stronach WWW specjalnie zaprojektowany pilot, który każdego zarejestrowanego w serwisie użytkownika wita jego własnym nickiem, prowadzi według specjalnej spersonalizowanej ścieżki i ułatwia nawigację na stronie" - mówi Katarzyna Antoniszewska, specjalista ds. Internet PR Grupy Żywiec.
Czytelne menu oraz podział serwisu www.zywiec.com.pl na trzy tematyczne części sprawiają, że użytkownik bez problemu odszuka poszukiwane informacje, a witryna jest przejrzysta i funkcjonalna. Wybór jednego z dostępnych działów tj. produktowego, promocyjnego oraz poświęconego programowi Zdobywcy, następuje na stronie startowej serwisu.
Sekcja produktowa udostępnia szczegółowe informacje na temat marki Żywiec, pozwala obejrzeć produkty w wersji 3D, zapoznać się z miejscami dystrybucji oraz pubami, w których sprzedawane jest piwo Żywiec. W części tej, Internautę czeka również podróż w czasie, czyli lekcja historii żywieckiego piwa oraz zwiedzanie browaru. Zawartość tej części znana jest Internautom z poprzedniej wersji serwisu Żywca.
Druga część, promocyjna, to miejsce gdzie użytkownik znajdzie informacje o aktualnych imprezach i promocjach związanych z marką Żywiec, ale również może wziąć udział w konkursach i wygrać ciekawe nagrody. Internetowa gra w kapsle "Kapsel Street Cup" wystawi na próbę zręczność gracza, a konkurs "stwórz tapetę" wyzwoli jego kreatywność.
Trzecia część serwisu spełnia marzenia i oferuje Internautom przygodę ich życia. "Zdobywcy" to program, dzięki któremu, po kilku pełnych emocji etapach eliminacji, sześcioro zwycięzców uda się na kontynent południowoamerykański do Peru, na wyprawę śladami wielkich polskich odkrywców.
"Tworząc kolejną odsłonę serwisu Żywca, koncentrowaliśmy się na pełnym wsparciu komunikacji ATL i BTL" - mówi Krzysztof Pączkowski, Project Manager obsługujący ten projekt - "Dzięki takiemu podejściu w pełni uzupełniamy działania marketingowe, w szczególności wspierając marketing bezpośredni".
Nowy serwis www.zywiec.com.pl został zaprojektowany i wdrożony przez WebService (www.webservice.pl), należącego do Grupy SOLIDEX (www.solidex.com.pl). WebService od kilku lat współtworzy interaktywną strategię komunikacji dla marki Żywiec, zdobywając liczne nagrody, jak m.in. nagrodę Boomerang, nominację w międzynarodowym konkursie The Stockholm Challange Award czy nagrodę w konkursie na najlepsze strony internetowe - "Teraz Internet"
Dołącz do dyskusji: Interaktywny Żywiec