Jest nowy sposób zakupu biletów na pociągi PKP Intercity
W aplikacji mobilnej mPay pojawiła się opcja kupna biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity. Operator aplikacji umowę z państwowym przewoźnikiem podpisał w lutym.
- Wprowadzenie do aplikacji możliwości zakupu biletów PKP Intercity znacznie uzupełnia naszą ofertę usług mobilnych ułatwiających podróżowanie, do której należą m.in. zakup biletów kolei regionalnych, biletów komunikacji miejskiej, regulowanie opłat za parkowanie czy za przejazd autostradami - wylicza Andrzej Basiak, prezes mPay.
- Cieszymy się z pozyskania nowego partnera. Popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najprostszy. Jest to także szansa dla naszych partnerów na współpracę na łatwych i atrakcyjnych zasadach, dzięki którym zyskają jeszcze większą liczbę użytkowników - komentuje Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity
- Zapraszamy do współpracy kolejne podmioty, które są zainteresowane sprzedażą biletów na połączenia PKP Intercity - dodaje.
Będzie nowa aplikacja mobilna PKP Intercity
PKP Intercity podkreśla, że współpraca z mPay jest realizowana w ramach wprowadzonego jesienią ub.r. nowego modelu sprzedaży agencyjnej, w którym wprowadzono ujednolicone warunki handlowe dla wszystkich partnerów.
Przewoźnik zapowiada też rozwój własnej oferty cyfrowej. W br. ma pojawić się jego nowa aplikacja mobilna z wieloma ułatwieniami dla użytkowników. Firma planuje też nowy system sprzedaży biletów, program lojalnościowy oraz platformę multimedialną na pokładach pociągów.
Na początku maja br. PKP Intercity wprowadził ofertę Promo z dynamicznymi taryfami cenowymi na wszystkie połączenia. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkp-intercity-awaria-promo-bilety-promocja
mPay z 843 tys. użytkowników
Aplikacja mPay obsługuje płatności za bilety komunikacji publicznej w 114 miastach i za parkowanie w 68 miastach (według stanu z pierwszego marca br.). W aplikacji można też płacić za przejazdy płatnymi odcinkami autostrad, kupować karty podarunkowe oraz zasilać konta telefoniczne i konta na platformach streamingowych.
Na koniec kwietnia br. z aplikacji mPay korzystało 843 tys. użytkowników, o 65,9 proc. więcej niż przed rokiem. Natomiast w pierwszym kwartale br. 234 tys. internautów zalogowało się do aplikacji przynajmniej raz w ciągu 28 dni, rok wcześniej takich użytkowników było 124,7 tys.
W pierwszym kwartale br. firma mPay zanotowała 5,14 mln zł przychodów sprzedażowych i 27 tys. zł zysku netto, wobec 3,41 mln zł wpływów i 21 tys. zł zysku przed rokiem. W całym ub.r. przy 16,84 mln zł przychodów osiągnęła 154 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Jest nowy sposób zakupu biletów na pociągi PKP Intercity