SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interdoor: Wysoki połysk znowu modny...

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa drzwi Interdoor. Akcja przebiega pod hasłem „Wysoki połysk znowu modny…”.

Prowadzona od początku roku kampania reklamowa drzwi Interdoor podkreśla, że to jedyne na polskim rynku błyszczące drzwi w stylu glamour, a takie właśnie meble wracają obecnie do mody. Akcja pod hasłem „Wysoki połysk znowu modny…” obejmuje internet (linki sponsorowane w Google) oraz prasę (m.in. „Dobre Wnętrze”, „Elle Decoration”, „Cztery Kąty”, „Architektura”, „Architektura&Biznes” i „W Podróży”).

Kreacją kampanii – zaplanowanej do kwietnia – oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu firmy Interdoor.

Dołącz do dyskusji: Interdoor: Wysoki połysk znowu modny...

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl