Interia.pl rozpoczyna promocję usług dla firm
W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl - internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca stycznia a cała kampania - do końca I kwartału 2003 r. Reklamy pojawią się w telewizji (Polsat), na antenie radiowej (RMF FM), w Internecie (INTERIA.PL) oraz w prasie. Budżet kampanii wyniesie ponad 2 mln zł.
Strefa.pl to unikalna w polskim Internecie platforma biznesowa, której ideą jest udostępnienie w jednym miejscu usług, z których firmy mogą korzystać za pośrednictwem sieci. Obecnie w Strefa.pl dostępne są m.in. usługi finansowe i telekomunikacyjne, rezerwacja miejsc hotelowych, baza prawna NetTax, tłumaczenia online.
Najważniejszy element platformy Strefa.pl stanowi pakiet eFirma - zestaw zaawansowanych usług hostingowo-pocztowych, znacznie wykraczający funkcjonalnością poza usługi dotychczas oferowane przez portal. Oprócz zaawansowanych możliwości zarządzania kontem klienci otrzymują w pakiecie również dodatkowe narzędzia, takie jak terminarz, baza klientów, notatnik i przestrzeń dyskowa na pliki.
W ciągu 4 miesiecy, które minęły od uruchomienia platformy Strefa.pl z usług pocztowo-hostingowych e-Firma rozpoczęło korzystanie kilkaset firm.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl rozpoczyna promocję usług dla firm
Nareszcie w sieci pojawiła się bardzo ciekawa i prosta witryna agencji marketingowej. Witryna przeznaczona jest dla wszystkich właścicieli firm, którzy albo planują promować swój biznes w sieci albo już to robią, ale nie wiedzą, jakich efektów mogą się spodziewać. Biztarget.pl w prosty sposób umożliwia określenie, jakie cele marketingowe klient jest w stanie osiągnąć dla swojego biznesu w sieci przy konkretnym budżecie reklamowym.
Minimalna kwota miesięcznego budżetu, którą można przeznaczyć na reklamę wynosi 100 zł netto.
Biztarget.pl zakłada 3 cele promocji w sieci:
1.Promocja usługi/ produktu - celem działań promocyjnych będzie zwiększenie sprzedaży konkretnych produktów lub usług.
2.Branding - celem działań promocyjnych będzie budowanie wartości Twojej marki, a także kreowanie i utrwalanie wizerunku Twojej firmy.
3.Własne ustawienia – możesz dostosować działania promocyjne do własnych celów.
Po wybraniu celu promocji można zobaczyć, jakie usługi marketingowe oferuje Biztarget.pl oraz jakie konkretne cele można osiągnąć po miesiącu działań. Oferowane usługi to:
- social media (od Facebooka do Linkedin)
- pozycjonowanie
- google adwords
- buzz marketing
- copywriting.
Dodatkowo można zamówić aplikacje mobilne.