SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl uruchamia agencję Sempathy

Interia.pl stworzyła agencję Sempathy specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Rozpoczynająca właśnie działalność agencja Sempathy oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron w wyszukiwarkach oraz linków sponsorowanych, konsultacje eksperckie, a także działania specjalne. Nazwa firmy ma podkreślać jej indywidualne traktowanie każdego klienta, wyznaczając wysoki standard w tym zakresie.

Funkcję dyrektora zarządzającego agencji objął Kornel Dulęba, który jednocześnie zajmuje stanowisko dyrektor działu mediów w Interia.pl, a z samym portalem jest związany od czterech lat. Zespół Sempathy tworzy ogółem kilku specjalistów z zakresu SEM.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl uruchamia agencję Sempathy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Mogli by trochę bardziej wysilić się z nazwą, a nie tylko dodać "S" do istniejącej już agencji Empathy.
odpowiedź
User
Nowacki
Czy to nie podchodzi pod plagiat nazwy?
odpowiedź
User
KKK
Myślę, że tak, bo emapthy to nazwa systemu do messagingu - wiec plagiat jest ewidentny
odpowiedź