Interia zmienia cennik reklamowy. Nowe formaty, prawie wszystkie serwisy premium
Interia.pl wprowadziła nowy cennik reklamowy. Wprowadzono kilka nowych form reklam, a prawie wszystkie serwisy tematyczne przydzielono do grupy premium.
Do poziomu cenowego premium włączono wszystkie wortale Grupy Interia.pl oprócz Styl.pl. Ponadto wprowadzono nową formę reklamową na poczta.interia.pl - box 166x75 px, a także możliwość emisji wideo w gigaboxie. Natomiast na stronie głównej portalu cena multiscreeningu jest niższa o 10 proc.
>>> Grupa Interia.pl z 11,5 mln real users i 1,2 mld odsłon (Megapanel z marca)
Jednocześnie zmodyfikowano model sprzedaży produktu „Mój pakiet”, który teraz premiował będzie zakupy większych pakietów emisyjnych. Ujednolicono nazewnictwo reklam o szerokości 950px oraz wagi mailingu (z 25kB i 50kB na 40kB), którego ceny zostały uśrednione. Obniżone zostały ceny profili behawioralnych, a w ofercie mailingu wideo wprowadzono promocję, w ramach której każda kampania powiększona będzie o dodatkowe 35 proc. emisji.
Nowy cennik reklamowy Interii obowiązuje od 4 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Interia zmienia cennik reklamowy. Nowe formaty, prawie wszystkie serwisy premium