Intermarché wprowadza markę parasolową O La La!
Sieć sklepów Intermarché, wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategii firmy w obrębie marek własnych.
Obecnie Intermarché posiada w swojej ofercie blisko 1500 produktów marki własnej pogrupowanych w kilkanaście brandów. W minionym roku sieć dokonała analizy oraz rewizji całego portfolio, co stanowiło fundament do opracowania strategii dla tej kategorii produktów. Na tej bazie powstała koncepcja utworzenia marki parasolowej, która ma jednoznacznie kojarzyć się z brandem Intermarché i łatwiej zakorzenić w świadomości klientów. Marka przyjęła nazwę O la la!.
Wprowadzenie O la la! jest jednocześnie odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania Polaków, a także obecną sytuację gospodarczą zachęcającą klientów do jeszcze częstszego wyboru marek własnych: jakościowych, a jednocześnie przystępnych cenowo. Jak pokazują dane z końca 2022 roku, sięga po nie w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych.
W ofercie marki O la la! znajdują się artykuły spożywcze z wielu kategorii: od przypraw, poprzez napoje, zdrowe przekąski, aż po proste do przygotowania dania obiadowe dla najbardziej zabieganych, a także produkty dla dzieci.
Aby zachować spójność, a jednocześnie podkreślić indywidualne cechy każdej z kategorii, sieć sklepów Intermarché wydzieliła rodziny produktów podobne do siebie z konsumenckiego punktu widzenia i nadała im odrębne cechy graficzne. Podstawowy podział oznaczyła różnymi kolorami logo O la la!.
Zielonym – składniki kulinarne (przetwory z warzyw i owoców, produkty sypkie, przyprawy czy oleje), purpurowym – „małe przyjemności” (kawę, herbatę, czekoladę i słodycze), brązowym – dania gotowe, wstępnie skomponowane lub przyrządzone, malinowym – soki, a błękitnym – wody mineralne, źródlane i smakowe.
Pierwsze produkty marki własnej O la la! są już dostępne w sklepach Intermarché. Obecnie jest to 80 produktów, a do końca br. ma być ich 250, a docelowo – do blisko 600.
– W perspektywie 4 najbliższych lat, naszą ambicją jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej marki parasolowej „O la la!” przybliży nas do tego celu, a nowa oferta produktowa zdobędzie zaufanie nie tylko obecnych klientów sieci, ale też przekona do siebie wielu nowych – mówi Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Intermarché wprowadza markę parasolową O La La!