SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internauci ustalą program konferencji Media Trendy 2013

O tematyce i prelegentach tegorocznej konferencji towarzyszącej konkursowi Media Trendy mogą decydować internauci, głosując na najbardziej innowacyjne kampanie i trendy.

Na stronie mediatrendy.pl do wyboru są kampanie nagrodzone w ub.r. na festiwalach takich jak Cannes Lions, Eurobest, czy Festival of Media, wytypowane przez kapitułę autorytetów i komitet organizacyjny Media Trendów. Internauci mogą głosować na najciekawsze z tych projektów, wybierając tym samym tematykę i program tegorocznej konferencji towarzyszącej gali Media Trendów. Autorzy kampanii, które dostaną najwięcej głosów, zostaną bowiem zaproszeni na konferencję jako prelegenci.

Głosować można do wtorku do końca dnia. Za tydzień opublikowane zostaną wyniki oraz nazwiska pierwszych prelegentów.

>>> Media Trendy 2013: nowe kategorie, bez podział na media i planowanie

- To nowy pomysł na komunikację z odbiorcami konferencji , który - jesteśmy przekonani - zainteresuje i zaangażuje w myślenie o Media Trendach jeszcze większe grono osób marketerów i przedstawicieli branży reklamowej niż to było dotychczas - wyjaśnia Adam Bolikowski  z domu mediowego Carat Polska, który przygotował strategii komunikacji tegorocznej edycji konkursu.

Konferencji Media Trendy, organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w tym roku odbędzie się 19 kwietnia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy.

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Internauci ustalą program konferencji Media Trendy 2013

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl