Internet Group tworzy dział CR Lab
Internet Group wyodrębniła ze swojej struktury dział CR Lab. Ma on pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i biznesowymi oraz performancowymi modelami sprzedaży.
Internet Group tworzy dział CR Lab, żeby budować swoją przewagę nad konkurencją. Struktura ma pracować nad przygotowaniem i wprowadzeniem performancowego modelu planowania kampanii i rozliczeń z reklamodawcami oraz związanych z nim narzędzi analitycznych, wdrożeniem jednoźródłowego standardu badań konsumpcji mediów, produktów i usług oraz budową platformy mediowej w ramach BiznesConnect. Zespół będzie też pozyskiwał dofinansowanie własnych prac i poszczególnych projektów - oprócz podstawowych celów strategicznych - z Unii Europejskiej.
Tworzeniem CR Lab zajmują się Maciej Chodorowski i Rafał Oracz, dotychczas związani z zarządzaniem CR Media Consulting. - Są świetnymi analitykami rynku z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych - przekonuje Jan Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group.
Dołącz do dyskusji: Internet Group tworzy dział CR Lab