SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet już w przyszłym roku pokona telewizję

Do końca 2009 roku internet stanie się największym mediumreklamowym w Wielkiej Brytanii, odbierając to miano telewizji.

Wielka Brytania ma najlepiej rozwinięty rynek reklamy online naświecie. W ubiegłym roku był on wart 2,8 miliarda funtów -informuje serwis BBC News, powołując się na wspólny raport InternetAdvertising Bureau (IAB), PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz WorldAdvertising Research Centre (WARC).

Wartość brytyjskiego rynku internetowej reklamy zwiększyła się wubiegłym roku o 38 procent w porównaniu z rokiem 2006. Główneprzyczyny tego wzrostu to rosnąca popularność programówtelewizyjnych w sieci, coraz tańsze komputery oraz rosnąca liczbaużytkowników internetu.

W ubiegłym roku internet zwiększył swoje udziały na brytyjskimrynku reklamy z 11,4 do 15,3 procenta, ustępując jedynie prasie(19,9 procenta) oraz telewizji (21,8 procenta).

Z kolei czołowymi kategoriami reklamy online były w ubiegłymroku kolejno: rekrutacja (25,7 procenta udziałów), motoryzacja(11,9 procenta), technologia (10,4 procenta), finanse (10 procent),nieruchomości (7,9 procenta), dobra konsumenckie (5,3 procenta)oraz handel (5 procent).

źródło: BBC News

Dołącz do dyskusji: Internet już w przyszłym roku pokona telewizję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl