Internet na pokładzie - Lufthansa FlyNet
2 maja rozpoczęła się kampania internetowa usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu, oferowanej przez Lufthansa
Od wiosny 2004 Lufthansa jest pierwszą linią lotniczą, która oferuje dostęp do internetu za pomocą własnego portalu. Oznacza to możliwość dokończenia wszystkich spraw, których nie udało Ci się załatwić na ziemi lub nie miałeś jeszcze okazji wykonać ich w powietrzu.
Ze względu na charakter usługi została ona wsparta silnymi działaniami w Internecie. Kampania będzie emitowana na największych portalach (Onet, Wirtualna Polska), w sekcjach informacyjnych oraz biznesowych oraz na vortalach biznesowych (Rzeczpospolita.pl, Bankier, Puls Biznesu On-line). Kampania potrwa do końca maja.
Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one. Kreacje na potrzeby kampanii stworzyła agencja Zentropy Partners.
Dołącz do dyskusji: Internet na pokładzie - Lufthansa FlyNet