SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych

W bieżącym roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy whistorii będą większe od wydatków na reklamę w radiu.

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się naprognozę firmy badawczej eMarketer, w obecnym roku reklamodawcywydadzą na reklamę online 21,7 miliarda dolarów, czyli o 1,3miliarda dolarów więcej niż na reklamę radiową.

Internet już kilka lat temu wyprzedził pod tym względem outdoor,a według prywatnej firmy Veronis Suhler Stevenson, do 2011 rokuodbierze telewizji pozycję medium numer 1.

eMarketer szacuje także, że w latach 2007 - 2011 wydatki nainternetową reklamę podwoją się, podczas gdy wydatki na reklamęradiową zanotują w tym samym okresie wzrost o zaledwie 2,2 miliardadolarów.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl