"Interwencja" lepsza od "Uwagi"
Coraz więcej widzów ogląda magazyn reporterów Polsatu
W środę 16 marca br. "Interwencję" obejrzało ponad 2,4 mln widzów przy udziale 28,7%, podczas gdy "Uwagę" w TVN ponad 2,2 mln przy udziale 14,2 % - wynika z danych AGB Polska.
Po rekordowych wynikach oglądalności "Interwencji" w lutym, w pierwszej połowie marca program interwencyjny Polsatu notuje znaczny wzrost popularności. Średnio każdy z odcinków wyemitowanych w bieżącym miesiącu obejrzało ponad 2.3 miliona widzów przy średnich udziałach w grupie 4+ wysokości 26.3%, a w grupie 16-49 aż 31%.
W porównaniu z analogicznym okresem roku 2004, dotychczasowe wyniki "Interwencji" w marcu są zdecydowanie lepsze. Wzrost średnich udziałów zarówno w grupie 4+, jak i 16-49 wyraźnie przekroczył 10%. Największy wzrost program zanotował jednak w grupie up-market 16-49CD>100tyś (widzowie w wieku 16-49 o wyższych dochodach niż przeciętne, zamieszkujących największe miasta), gdzie wzrost wyniósł aż 23.3% - informuje Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy TV Polsat.
Dołącz do dyskusji: "Interwencja" lepsza od "Uwagi"