Ipfon rusza z kampanią reklamową
Ipfon - jedna z największych sieci telefonii internetowej w Polsce - rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię reklamową.
Kampania jest adresowana do osób w wieku 25-50 lat, dysponujących stałym dostępem do Internetu, otwartych na świat i nowe technologie. Celem kampanii jest wzrost liczby abonentów oraz budowanie wizerunku marki Ipfon w grupie docelowej, jako taniej i niezawodnej alternatywy dla tradycyjnej telefonii.
"Wiele osób nie decyduje się na korzystanie z telefonii internetowej, bo kojarzy im się ona ze słabą jakością rozmów i koniecznością rozmawiania przez komputer. Rzeczywiście tak było kiedyś, ale obecnie, operatorzy tacy jak Ipfon, zapewniają porównywalną do tradycyjnej telefonii jakość rozmów. Dają także możliwość rozmów bez komputera, za pośrednictwem zwykłego telefonu. Przewagą nad tradycyjną telefonią są za to kilkukrotnie niższe ceny, a także bardzo rozbudowany zestaw usług dodatkowych, jak np. możliwość wysyłania i odbierania faksów przez Internet, bilingi online, IVR" - mówi Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju sieci IPFON.
Kampania reklamowa obejmie wyłącznie Internet. Działania reklamowe będą prowadzone przez miesiąc na następujących witrynach internetowych: Chip.pl, FilmWeb.pl, Polityka.pl, Przekroj.pl, DiscoveryChannel.pl, Fishing.pl. Szacuje się że reklamy IPFON zobaczy przeszło ćwierć miliona osób.
Autorem kreacji kampanii jest studio graficzne Positiv z Poznania. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Ipfon rusza z kampanią reklamową