iProspect Polska, Carat Polska i DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska
Agencje iProspect, Carat oraz DDS należące do Dentsu Aegis Network Polska będą na stałe obsługiwać reklamowa firmę Hörmann Polska, producenta bram, drzwi i napędów.
Współpraca została zapoczątkowana przez agencję iProspect i rozpoczęła się od realizacji kampanii internetowej promującej markę jako partnera skoków narciarskich. Marka Hörmann była sponsorem Turnieju Czterech Skoczni i Pucharu Świata w Zakopanem w tym roku i pozostanie nim przez trzy kolejne sezony.
Przeprowadzono kampanię display na portalach o tematyce sportowej, w sekcjach skoki narciarskie (sportowefakty, tvp.sport.pl). Marka planuje kontynuować te aktywności także podczas kolejnych mistrzostw.
Umowa z Dentsu Aegis Network Polska obejmuje także strategię oraz całość działań online realizowanych przez iProspect (SEO, adwords, display, programmatic, content marketing oraz mailing) i offline (OOH, radio, prasa). Dodatkowo iProspect przejął także obsługę graficzną marki w obszarze online (banery, landing page). Dom mediowy Carat odpowiada za zakup mediów offline dla tego klienta, DDS prowadzi zaś dla marki Hörmann badania efektywności prowadzonych działań reklamowych.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: iProspect Polska, Carat Polska i DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska