IQ Marketing dla Coty Polska
Pod hasłem "Złote Prezenty" 1 października 2004 rozpocznie się promocja konsumencka produktów kosmetycznych marki Coty
Promocja skierowana jest do wszystkich, którzy planują w tym roku zakup świątecznych prezentów dla najbliższych, w szczególności do kobiet i mężczyzn w wieku 18-45 lat, o średnich dochodach, mieszkających w średnich i dużych miastach. Celem promocji jest zachęcenie konsumentów do przedświątecznych zakupów pojedynczych produktów lub zestawów kosmetyków marki Coty, dzięki zaoferowaniu im uniwersalnego i atrakcyjnego prezentu w postaci Złotej Karty typu pre-paid.
Promocja oparta jest na mechanizmie loterii konsumenckiej, do udziału w której upoważnia zakup jednego opakowania produktów promocyjnych Coty oraz przesłanie SMS-em pod wskazany numer unikalnego kodu znajdującego się na ulotkach, w postaci kart płatniczych, dołączonych do promocyjnych opakowań. Do wygrania w loterii jest 299 szt. kart o łącznej wartości 200.000 zł. Promocja "Złote Prezenty" realizowana jest przy współpracy z Kredyt Bankiem. Potrwa do 2 stycznia 2005 roku.
Równolegle będą prowadzone działania wspierające skierowane do hurtowni i punktów handlu tradycyjnego, których celem jest wzrost sprzedaży oraz utrzymanie pożądanych standardów ekspozycyjnych produktów marki Coty. Zarówno hurtownicy, jak i detaliści, którzy spełnią określone warunki mogą uczestniczyć w świątecznym konkursie i otrzymać atrakcyjne nagrody.
Za opracowanie koncepcji i mechaniki promocji oraz kreację i produkcję materiałów POS odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland).
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Coty Polska