IQ Marketing dla Crunchips
Pod hasłem 'Filmożerca' rozpoczęła się kampania promocyjna marki Crunchips.
Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji, w zakresie full service, odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.
W promocji, opartej na mechanizmie loterii, do wygrania jest 75 000 biletów do kina. Zwycięskie kupony, upoważniające do odbioru bezpłatnego biletu kinowego, ukryte zostały w promocyjnych opakowaniach Crunchips. Szansę na wygraną ma więc każdy, kto zakupi co najmniej jedną paczkę chipsów. Zwycięski kupon można wymienić na dowolny seans filmowy w kinach biorących udział w promocji. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne są na stronie internetowej crunchips.pl
W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała 30” reklamę kinową, stronę internetową, plakaty promocyjne oraz materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.
Promocja trwa od 1 lutego do 31 marca 2007 r.
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Crunchips