SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Crunchips

Pod hasłem 'Filmożerca' rozpoczęła się kampania promocyjna marki Crunchips.

Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji, w zakresie full service, odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.

W promocji, opartej na mechanizmie loterii, do wygrania  jest 75 000 biletów do kina.  Zwycięskie kupony, upoważniające do odbioru bezpłatnego biletu kinowego, ukryte zostały w promocyjnych opakowaniach Crunchips. Szansę na wygraną ma więc każdy, kto zakupi co najmniej jedną paczkę chipsów. Zwycięski kupon można wymienić na dowolny seans filmowy w kinach biorących udział w promocji. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne są na stronie internetowej crunchips.pl

       

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała 30” reklamę kinową, stronę internetową, plakaty promocyjne oraz materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

Promocja trwa od 1 lutego do 31 marca 2007 r.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Crunchips

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl