Ireneusz Różański head of partnership and advertising w Going
Ireneusz Różański objął nowo powstałe stanowisko head of partnership and advertising w Going, platformie rezerwacji wydarzeń kulturalnych.
Ireneusz Różański będzie odpowiadał za koordynację działań reklamowych w obrębie serwisu Goingapp.pl i aplikacji Going, a także za nadzorowanie projektów komercyjnych i przestrzeni reklamowej w serwisach EmpikBilety.pl oraz Poptown.eu, które należą do portfolio Going.
- Stworzenie dedykowanego stanowiska dla osoby, która zajmie się koordynacją tematów reklamowych, było kwestią czasu. Dodatkowo otwieramy nową linię partnershipów brandowych, by uatrakcyjnić nasze usługi i wyróżnić się na tle konkurencji. Po pandemicznym paraliżu u nas w końcu same wzrosty, w pełnym zakresie wraz z naszą branżą obudziliśmy się do życia i przyspieszamy - komentuje Anna Maria Żurek, COO w Going.
Różański z branżą wydawniczą związany jest od 2006 roku - tworzył i zarządzał między innymi męską częścią portfolio Marquard Media Polska. Był również odpowiedzialny za monetyzację oraz koordynację projektów specjalnych wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Ireneusz Różański head of partnership and advertising w Going