Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal
Agencja Isobar Polska (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy Groupe Seb na obsługę marki Tefal.
Isobar Polska, dzięki wygranemu przetargowi zajmie się wsparciem komunikacyjnym z zakresu digital, social media, influencer marketingu oraz działań web development.
Tym samym dopełnia ofertę agencji digital performance marketing – iProspect - która zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB; obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail.
- Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta. Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal - komentuje Agnieszka Heidrich, client partner odpowiedzialna za obsługę Tefal z ramienia Isobar.
Formuła zespołów zintegrowanych w dentsu Polska opiera się na tworzeniu struktur, które ponad podziałami między spółkowymi tworzą zespoły klienckie oferujące usługi z zakresu pełnego spektrum potrzebnego do stworzenia zintegrowanego sposobu dotarcia do finalnych użytkowników.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal