iSuppli: Apple sprzeda w 2010 r. ponad 7 mln iPadów
Atrakcyjny wygląd, aplikacje i technologia dotykowa, czyli kluczowe składowe dotychczasowych sukcesów firmy Apple, pomogą zrekompensować początkowy brak wsparcia dla technologii Flash w iPadzie i zachęcić miliony konsumentów do zakupu tego urządzenia.
Firma badawcza iSuppli prognozuje, że w bieżącym roku na całym świecie Apple sprzeda 7,1 miliona iPadów. Ten najnowszy produkt firmy z Cupertino miał w minioną sobotę swoją premierę na rynku amerykańskim.
W porównaniu z obecnym rokiem światowa sprzedaż iPadów ma zwiększyć się dwukrotnie w roku 2011 i prawie trzykrotnie w roku 2012 - odpowiednio do 14,4 i 20,1 miliona sztuk.
iSuppli zaznacza jednocześnie, że jej prognoza jest zachowawcza. Jednym z czynników, który może przyczynić się do jeszcze lepszych wyników sprzedaży tabletu Apple, firma wskazuje m.in. na szybkie dodanie w nim wsparcia dla technologii Flash.
Dołącz do dyskusji: iSuppli: Apple sprzeda w 2010 r. ponad 7 mln iPadów