IT dla Firm - nowa usługa od TP
Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi - IT dla Firm. Skierowana ona jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw.
IT dla Firm to oferta wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania. Do dyspozycji klientów jest dział wsparcia, a rozliczenie za korzystanie z usług odbywa się w formie abonamentu.
W ramach usługi klient może wynająć środowisko pracy w jednej z czterech opcji - podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.
Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. TP zapewnia, że zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych "od ręki", w ciągu 15 minut. Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze przy pomocy zdalnej sesji ze stacją roboczą klienta, który cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta, która jest realizowana następnego dnia.
Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie, a jeśli z naprawy zrezygnuje - pokrywa koszty ekspertyzy.
Dołącz do dyskusji: IT dla Firm - nowa usługa od TP