SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Izabela Lukas-Domaradzka chief financial officerem w GroupM, Natalia Grzybicka commercial directorem w Mindshare

Izabela Lukas-Domaradzka została chief financial officerem w GroupM, do której należą m.in. domy mediowe Mediacom, Mindhare i Wavemaker. Na stanowisku commercial directora w Mindshare zastąpiła ją Natalia Grzybicka, wcześniej związana z Grupą Żywiec oraz Coca-Cola HBC.

Od lewej: Izabela Lukas-Domaradzka i Natalia Grzybicka Od lewej: Izabela Lukas-Domaradzka i Natalia Grzybicka

Izabela Lukas-Domaradzka w Mindshare pracowała od jesieni 2011 roku. Nadzorowała dział finansów i administracji spółki, była również prokurentem firmy. Ponadto kontrolowała dział traffic i wszystkie zespoły client leadership m.in. pod kątem zgodności działań realizowanych dla klientów Mindshare Polska z umowami.

W Mindshare na stanowisku commercial directora zastąpiła ją Natalia Grzybicka, która w tej roli zarządza działem finansów i administracji, a do jej obowiązków należy m.in. bieżące monitorowanie realizacji celów finansowych firmy, bliska współpraca z zespołami client leadership oraz specjalistycznymi.

Grzybicka z obszarem finansów komercyjnych związana jest od prawie 7 lat. Na początku swojej kariery pełniła rolę kontrolera marketingu w Grupie Żywiec, gdzie dbała o rentowność poszczególnych marek, przygotowywała wdrożenia nowych produktów oraz współpracowała z domami mediowymi. Przez kolejne 4 lata pracowała jako kierownik finansów w Coca-Cola HBC, gdzie zajmowała się kontrolą wyników finansowych różnych kanałów sprzedaży. Zespół, którego była częścią, zdobył nagrodę CCHBC Play to Win dla Najlepszego Zespołu Roku.

- Natalia to zaangażowana w powierzone projekty ekspertka, nastawiona na realizowanie założonych celów. W pracy z klientami wykazuje się umiejętnością budowania trwałych relacji, bardzo dobrze zarządza też pracą zespołu. W Mindshare do jej obowiązków należy m.in. budżetowanie i prognozowanie wyników firmy oraz bliska współpraca ze wszystkimi zespołami spółki. Wierzę, że dotychczasowe doświadczenie Natalii pozytywnie wpłynie na jakość świadczonych przez nas usług i zadowolenie naszych klientów – powiedział Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Natalia Grzybicka ukończyła finanse i rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również absolwentką programu management in food and beverage w SDA Bocconi w Mediolanie.

Dołącz do dyskusji: Izabela Lukas-Domaradzka chief financial officerem w GroupM, Natalia Grzybicka commercial directorem w Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl