Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami
Internetowy sklep Zalando uruchomił platformę o nazwie Zalando Build dedykowaną do współpracy ze startupami. Chodzi o młode firmy zajmujące się doświadczeniami zakupowymi oraz dostarczaniem użytkownikom inspiracji w dziedzinie mody. Do partnerstwa z Zalando mogą się zgłaszać także startupy z Polski.
Informując o uruchomieniu nowej platformy Zalando zaznacza, że jest ona nastawiona na współpracę ze startupami o określonym profilu. Chodzi m.in. o firmy oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, np. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.
- Partnerzy Zalando Build otrzymają możliwość powiązania swoich treści i doświadczeń z Zalando oraz dotarcia do milionów konsumentów w całej Europie - wyjaśnia Marc Lamik, head of partnerships Zalando. - My natomiast rozwiniemy naszą działalność i zasięg, a dzięki współpracy ze startupami będziemy w stanie szybciej wdrażać i testować nowe produkty oraz usługi.
Do platformy Zalando Build dołączył pierwszy partner - izraelski startup Bllush, który łączy zdjęcia influencerów, umieszczone w mediach społecznościowych, z produktami dostępnymi na Zalando.
Wszystkie części garderoby znajdujące się na zdjęciach zawierają linki przekierowujące do podobnych przedmiotów, które można kupić na platformie. To rozwiązanie będzie testowane w niemieckim domu mody w dziale odzieży sportowej.
W najbliższych miesiącach planowana jest również współpraca oraz pilotaż usługi z kolejnymi partnerami i lokalnymi sprzedawcami. Do współpracy z Zalando Build mogą zgłaszać się także startupy modowe działające w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Zalando uruchamia platformę Zalando Build do współpracy z modowymi startupami