SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis Apple TV+ za darmo dla posiadaczy najpopularniejszych telewizorów

Do końca lipca posiadacze telewizorów Samsung mogą aktywować 3-miesięczny dostęp za darmo do serwisu streamingowego Apple TV+. Promocja dotyczy wybranych urządzeń wyprodukowanych w latach 2018-2023.

Serwis streamingowy Apple TV+ Serwis streamingowy Apple TV+

Informacja o promocji pojawia się w aplikacji Apple TV+ na wybranych telewizorach Samsung nawet użytkownikom, którzy zrezygnowali z subskrypcji tego serwisu streamingowego. Jeśli ktoś w ogóle nie posiadał tej usługi, to powinien ją ściągnąć ze sklepu z aplikacjami systemu operacyjnego Tizen, założyć konto, podać numer karty płatniczej. Wtedy pojawi się komunikat o możliwości skorzystania z promocji. Jeśli ktoś nie chce później korzystać z usługi, może przed upływem trzeciego miesiąca anulować subskrypcję.

O skorzystaniu z promocji informują użytkownicy z Polski, zachęcają też do tego portale z Hiszpanii czy z Australii. Nie jest to też pierwsza tego rodzaju akcja promująca platformę, której jeszcze daleko pod względem liczby subskrybentów do gigantów streamingu, takich jak Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ czy HBO Max. Poprzednio 3-miesięczny dostęp za darmo do Apple TV+ posiadacze telewizorów południowokoreańskiej firmy mogli uzyskać między końcem sierpnia i listopada 2022 roku.

Apple TV+ za darmo po zakupie urządzeń amerykańskiej firmy

3-miesięczny dostęp do Apple TV+ jest też oferowany w prezencie przy zakupie nowego iPhone’a, iPada, iPoda touch, Apple TV lub Maca. Użytkownik, który nie kupił ostatnio sprzętów z „nadgryzionym jabłkiem”, ani nie ma telewizora Samsunga, może bezpłatnie przetestować usługę przez 7 dni. Później kosztuje ona 34,99 zł miesięcznie. Do października 2022 roku było to 24,99 zł. Firma tłumaczyła podwyżkę inwestycjami w ofertę programową.

Apple TV+ wystartował w 2019 roku. Z serwisu można korzystać na odtwarzaczach Apple TV, Roku, Fire TV, telewizorach i przystawkach z systemami Tizen (Samsung), WebOS (LG), Android TV/Google TV (Sony, Xiaomi, Philips), konsolach (PlayStation i Xbox), a także komputerach i smartfonach. Najlepiej oceniane produkcje Apple TV+ to m.in. „Ted Lasso”, „Siostry na zabój”, „Czarny ptak”, „Rozdzielenie” i „Lśniące dziewczyny”.

Apple TV+ nie jest jedynym serwisem, który próbuje zyskać stałych subskrybentów dzięki gratisowym miesiącom. Dostęp do pakietów Canal+ online można uzyskać kupując piwa marki Warka czy lody „Kaktus”. Wcześniej usługę można było przetestować po zakupie wina stołowego Fresco.

Prawie 3 mln aktywnych telewizorów Smart TV Samsunga w Polsce

Pod koniec 2022 roku w Polsce było blisko 2,6 mln aktywnych telewizorów Samsung Smart TV, które już przed siedmioma laty zdominowały ofertę producenta. Biorąc pod uwagę dynamikę rynku, Samsung szacuje, że w tym roku liczba aktywnych Smart TV z systemem Tizen i jego poprzednikiem przekroczy w Polsce 3 mln.

Według badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Omdia w 2022 roku Samsung po raz 17. z rzędu został światowym liderem na rynku telewizorów. W 2022 roku Samsung sprzedał 9,65 mln telewizorów QLED i Neo QLED. Firma zdominowała także w 2022 roku segment większych telewizorów, odnotowując udział w rynku wynoszący 36,1 proc. dla urządzeń o przekątnej ekranu powyżej 75 cali i 42,9 proc. dla telewizorów ponad 80-calowych. Jeżeli chodzi o telewizory klasy premium kosztujące powyżej 2,5 tys. dol., Samsung jest  liderem (pod względem wartości przychodów) z udziałem w rynku wynoszącym 48,6 proc.

Dołącz do dyskusji: Serwis Apple TV+ za darmo dla posiadaczy najpopularniejszych telewizorów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mietek
Można tylko po co?
0 0
odpowiedź
User
Poe
Świetna wiadomość dla Polaków 🤪 brawo redakcjo
9 8
odpowiedź
User
App
AppleTV+ ma naprawdę świetne i nagradzane seriale w ofercie. Tutaj liczy się jakość niż ilość jak w Netflix.
18 6
odpowiedź