Jak ujarzmić sieć! - artykuł sponsorowany
Nie zostawaj w tyle i bądź profesjonalistą internetu, używaj darmowych i potężnych narzędzi aby rozwijać swoje kompetencje. PC World razem z agencją K2 Search przygotowały pakiet niezbędny każdemu ekspertowi marketingu, dziennikarzowi, specjaliście z agencji reklamowej czy Public Relations i tym wszystkim, którzy chcą efektywnie działać w internecie dla rozwoju własnych przedsięwzięć interaktywnych.
Pierwsze i najważniejsze już w czwartek 29.03.2012 i piątek 30.03.2012, „Google Analytics bez tajemnic”, webinarium prowadzi Dyrektor zarządzający K2 Search, człowiek z niebywałą wiedzą i doświadczeniem z zakresu badań i optymalizacji działań w internecie, Marcin Siekierski.
Obecnie, już trzecia edycja i ostatnia w tym sezonie więc bardzo ją rekomenduję. Nie wiedząc nic o wynikach własnych działań nie dotrzesz nigdzie.
Zobacz więcej http://www.pcworld.pl/eseminarium/google_analytics
Kolejna sesja w piątek 30.03.2012 prowadzona przez eksperta SEO z K2 Search, Marcina Kordowskiego i dotyczy tematu „Jak pisać teksty które polubi Google” – to podróż i przygoda dla ludzi piszących treści, którym zależy na ich dobrym pozycjonowaniu.
Bez umiejętności kształtowania materiałów pod wymagania najważniejszej wyszukiwarki na Świecie to jak pisanie do szuflady, zapoznaj się z podstawowymi zasadami i daj się poznać czytelnikom czekających na twoje teksty.
Zobacz więcej http://www.pcworld.pl/eseminarium/jak-pisac-dla-google
Na deser 11.04.2011, najnowsza forma popularyzacji treści, która przebojem zdobyła rynek czyli YouTube. Dopiero od niedawna Google zaoferował program partnerski szerszej grupie twórców wideo i firmom wykorzystującą tę formę komunikacji.
Preroll natychmiast stał się dominującym formatem reklamowym w internecie wyprzedzając tradycyjne doublebillboardy, dowiedz się więcej na webinarium „Skuteczna promocja na YouTube”.
Zobacz więcej http://www.pcworld.pl/eseminarium/promocja-na-youtube/index.html
Konrad Mroczek
Strateg IDG Poland S.A.
Dołącz do dyskusji: Jak ujarzmić sieć! - artykuł sponsorowany