SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jak zostać mistrzem świata w SEO

Grupa TENSE – poznańska agencja marketingowa, z najlepszą kampanią SEO na świecie w konkursie Global Search Awards 2020. Grupa TENSE zwyciężyła w kategorii Best Low Budget Campaign SEO, prezentując efekty pracy dla serwisu allecco.pl. Agencja z Poznania jest jedyną polską firmą wyróżnioną w tym międzynarodowym konkursie.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Do konkursu Global Search Awards zgłaszane są najlepsze case’y z całego świata z obszaru SEO, kampanii PPC oraz content marketingu. W tym roku rozdano nagrody w 40 kategoriach. Grupa TENSE zaprezentowała wyniki pracy dla allecco.pl – serwisu poświęconego zdrowiu i urodzie. Tym samym udowodniła, że dobrze prowadzona kampania SEO przynosi klientom znaczące korzyści – nawet przy relatywnie niewielkim budżecie. Specjaliści SEO z Grupy TENSE bazowali na autorskim modelu eCPC, czyli połączeniu działań SEO z mechaniką znaną z kampanii CPC.

Od ponad 10 lat jesteśmy jednym z liderów branży SEO w Polsce. Potwierdziliśmy to  swoją obecnością w najważniejszych rankingach, m.in. miesięcznika Forbes czy dziennika Puls Biznesu. Teraz do naszych wyróżnień dodajemy jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży, Global Search Awardsmówi Michał Więcław, Prezes Zarządu Grupy TENSE.

Jasny cel, znakomite efekty

Serwis allecco.pl zgłosił się do Grupy TENSE z jasnym celem. Właścicielom zależało na wzroście ruchu na stronie oraz topowych pozycjach w wyszukiwarce Google. Efekt? Wzrost ruchu o ponad 400%, a słów w TOP 10 o 935%.

Optymalizacją serwisu allecco.pl od początku współpracy z Grupą TENSE, czyli od kwietnia 2019 roku, zajmuje się Norbert Zbylut – Starszy Specjalista SEO. Jego strategia zakładała m.in.:

  • zaopatrzenie serwisu w unikalny content,
  • przeprowadzenie kampanii link buildingu,
  • zoptymalizowanie crawl budget.

Nagroda, którą otrzymaliśmy w tak prestiżowym konkursie, to duże wyróżnienie. Klucz do sukcesu? Współpraca między agencją a klientem. Synergia działań jest niezbędna. Klient musi pozwolić nam pracować i wprowadzać pomysły w życie. Zadaniem specjalistów od pozycjonowania jest takie zaplanowanie działań, aby przynosiły one realne zyski dla klientamówi Norbert Zbylut.

eCPC – modelowe zwycięstwo

Wieloletnie doświadczenie w pracy dla ponad dwóch tysięcy klientów umożliwiło Grupie TENSE opracowanie autorskiego modelu rozliczania za usługi SEO. Model eCPC niemal w stu procentach jest policzalny. Klient rozlicza się z agencją od wzrostu liczby sesji organicznych w e-sklepie, czyli płaci za efekt. W jego przypadku efektem biznesowym jest „kaloryczny” ruch.

Model eCPC to pełna mierzalność inwestycji poczynionej przez klienta wyjaśnia Hugon Szulczewski, Manager Działu Handlowego w Grupie TENSE.Klient płaci za bezpośrednią korzyść z usługi SEO, jaką jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W tym modelu liczba pozycjonowanych słów kluczowych jest nieograniczona dodaje Hugon Szulczewski.

eCPC minimalizuje ryzyko po stronie klienta. Jeżeli agencja wypozycjonuje w wyszukiwarce trudną frazę - nawet na pierwsze miejsca, ale nie przynosi to wartościowego ruchu na stronę, pozorny sukces nic klienta nie kosztuje.

Model eCPC można opisać w czterech słowach:

  • elastyczność – specjalista SEO wybiera dowolną liczbę słów kluczowych i zmienia ją w zależności od sezonu, obowiązujących trendów czy zmian w algorytmie. Nie ogranicza go żaden limit,
  • estymacja – pozycjoner przez cały okres trwania umowy szuka rozwiązań, które przyciągną jak największy ruch na stronę. To model win-win – klient otrzymuje efekt w postaci zwiększonego ruchu na stronie, agencja natomiast zarabia w zależności od tego, jak dobrze poradzi sobie z dostarczeniem nowych użytkowników na stronę,
  • ewolucja – pozycjonowanie to proces, a nie jednorazowe działanie. Specjalista SEO oraz opiekun są w stałym kontakcie z klientem, aby monitorować efekty i proponować nowe drogi rozwoju serwisu,
  • energia – wciąż szukamy nowych sposobów na budowanie ruchu w sieci. Korzystamy z dodatkowych działań wspierających SEO, takich jak kampanie PPC czy content marketing.

Siła grupy

Grupa TENSE od 2009 roku wspiera polskie firmy w budowaniu silnej marki w internecie. Jej głównym obszarem działalności jest pozycjonowanie stron. W portfolio usług znajduje się także prowadzenie skutecznych kampanii Google Ads i Facebook Ads oraz budowanie pozytywnego wizerunku klientów za pomocą content marketingu.

Grupa TENSE należy do grona najszybciej rozwijających się firm Europy Centralnej wg rankingów Deloitte 2016, 2017 i 2018. W 2018 i 2019 roku agencja znalazła się w prestiżowym rankingu Financial Times 1000 Europe’s Fastest Growing Companies. Zdobyła także wyróżnienie „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”. Dwukrotnie otrzymała tytuł Gazeli Biznesu w 2018 i 2019 roku oraz Diament Miesięcznika Forbes 2020. W 2020 roku przyznano jej nagrodę MADE IN POLAND za wpływ na rozwój polskiego biznesu. Od 2019 roku Grupa TENSE jest częścią Bauer Media Group, co zwiększa jej możliwości i przyczynia się do jeszcze szybszego rozwoju. Jako jedna z nielicznych agencji marketingowych w Polsce posiada certyfikat Google Partner PREMIER – potwierdzający jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów.

 

  • Więcej informacji:
  • SEO