SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe

Jakub Bieńkowski objął stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w domu mediowym Value Media (GroupOne).

Jakub BieńkowskiJakub Bieńkowski

Bieńkowski będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie,  jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji  digital zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officer będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.

Do obowiązków Jakuba Bieńkowskiego należy wsparcie klientów  w zakresie budowania kompleksowych rozwiązań digital, jak również restrukturyzacja i budowanie zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.

Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim  w ostatnim okresie funkcję chief operations oficera.

W swojej karierze zawodowej Bieńkowski pracował dla największych reklamodawców na rynku : PKO BP, L’oreal, IBM, Asus czy Lenovo.

Dołącz do dyskusji: Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eM
Gratulacje i powodzenia!!!
odpowiedź
User
Pingwin
co tam się stało u cypryjskiego łącznika, że Buba odchodzi....
odpowiedź
User
Bunias
Gratulacja i powodzenia Kuba! Bardzo dobry specjalista w dobrym miejscu.
odpowiedź