Jakub Borowczyk marketing managerem w BinarApps
BinarApps, łódzki software house zajmujący się rozwojem produktów IT, specjalizujący się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla startupów ma nowego marketing managera. Nowo utworzone stanowisko objął Jakub Borowczyk.
Jakub Borowczyk na stanowisku marketing managera w BinarApps będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej.
Jakub Borowczyk jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. W trakcie studiów realizował projekty badań opinii i badań marketingowych dla firm takich jak NASK, Johnson&Johnson, czy Kulczyk Investment. Zarządzał też projektami finansowanymi przez Unię Europejską. Początkowo były to projekty szkoleniowe, ale stopniowo przenosił swoją aktywność w kierunku nowoczesnych technologii i ich zastosowań w przemyśle i medycynie.
Przez ostatnie dwa lata wdrażał na polskim rynku implanty do zabiegów endowaskulanych w chirurgii naczyniowej i kardiochirurgii.
Dołącz do dyskusji: Jakub Borowczyk marketing managerem w BinarApps