Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly
W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku.
Jakub Piasecki odpowiedzialny jest za komórkę SEM. Do jego zadań należy wzmacnianie kompetencji strategicznych agencji i zespołu, m.in. przez rozszerzanie pracy na nowe platformy oraz planowanie i wdrażanie szkoleń. Na nowym stanowisku zajmuje się także zarządzaniem finansami działu SEM, wsparciem działań New Business, analizą ofert i potrzeb rynkowych oraz nadzorem współpracy z kluczowymi klientami agencji.
Odpowiada także za optymalizację i budowę kampanii reklamowych na wielu platformach oraz za ocenę ich skuteczności i efektywności. Ponadto, będzie aktywnie reprezentował SeoFly na zewnątrz, uczestnicząc w działaniach wizerunkowych m.in. przygotowując case studies oraz treści na stronę i profile agencji w mediach społecznościowych.
Piasecki ma ponad 5-letnie doświadczenie w digital marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując przez 2 lata po stronie Google jako strateg, wspierając agencje i freelancerów z całej Polski w optymalizowaniu kont Google Ads pod kątem celów biznesowych ich klientów. Pracował także w AXA, gdzie odpowiadał za działania SEO i content marketingowe oraz w agencji Performance Media. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads i ekspertem w dziedzinie reklam płatnych w systemach, tj. Meta Ads i Allegro Ads. Szkoli się także w zakresie platformy Microsoft Ads.
Dołącz do dyskusji: Jakub Piasecki w nowej roli w SeoFly