Jan Błachowicz ambasadorem piwa Noszak
Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej został ambasadorem piwa Noszak - marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę w działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”.
- Nazwa piwa Noszak nawiązuje do najwybitniejszego władcy i twórcy Księstwa Cieszyńskiego Księcia Przemysława I Noszaka. Fani mieszanych sztuk walki wiedzą, że „Cieszyński Książę” to pseudonim pochodzącego z naszego miasta Jana Błachowicza, znaleźliśmy zatem bardzo ciekawy motyw tej kooperacji. Jan jest sportowcem światowej klasy, ale nie zapomina o swoich korzeniach. To połączenie wydaje się najlepszym z możliwych. Teraz, oglądaniu i kibicowaniu Janowi, powinno towarzyszyć najlepszej jakości piwo. Piwo Noszak - tak koncept współpracy tłumaczy Adam Leda, współwłaściciel i prezes Browaru Zamkowego Cieszyn.
Jan Błachowicz będzie głównym ambasadorem działań marketingowych marki Noszak. Oprócz wykorzystania wizerunku, działań w social media, zaangażuje się również w inne przedsięwzięcia organizowane przez Browar Zamkowy Cieszyn. Jednym z nich będzie udział w „Dniach Noszaka”, które od 23 lipca odbywać się będą w Cieszynie.
Niedawno wystartowała kampania wspierająca launch nowej odsłony piwa Noszak. Nieznacznie zmieniła się receptura piwa, a najbardziej zauważana zmiana dotyczy sfery wizualnej opakowania: etykieta zyskała złoto-niebieską kolorystykę, złotą krawatkę i nowy kapslem w barwach Księstwa Cieszyńskiego; wizerunek księcia Przemysława I Noszaka, który został odmłodzony i otrzymał atrybuty: zwój dokumentów z pieczęciami oraz miecz za pasem. Strój Księcia Noszaka zdobi orzeł Piastów Cieszyńskich. To bezpośrednie nawiązania do lokalnych symboli, ponieważ produkt jest dedykowany kanałom sprzedaży na terenie Śląska Cieszyńskiego i okolic.
Jan Błachowicz jest już ambadorem m.in. kosmetyków ZEW For Men, Predator, Superbet.
Dołącz do dyskusji: Jan Błachowicz ambasadorem piwa Noszak