Jan Pilewski odpowiada za public affairs w Play
Do zespołu operatora Play dołączył Jan Pilewski, obejmując stanowisko senior public affairs managera. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej.
Jan Pilewski odpowiada w Play za kształtowanie polityki publicznej spółki na szczeblu lokalnym i centralnym. W ramach jego obowiązków odpowiada za przygotowywanie analiz otoczenia instytucjonalnego spółki, tworzenie i realizację strategii działań angażowania interesariuszy, ocenę istniejących oraz budowę nowych relacji instytucjonalnych spółki.
Ponadto Pilewski będzie wspierał spółkę w relacjach z lokalnymi społecznościami oraz mediami w zakresie realizacji celów związanych z rozbudową sieci i prowadzeniem polityki publicznej, a także będzie reprezentował Play w organizacjach branżowych i biznesowych. Będzie raportował do Małgorzaty Zakrzewskiej, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Play.
Jan Pilewski: z MSL do Play
Jan Pilewski przeszedł do Play z MSL, gdzie pełnił funkcję Jan associate directora. Tam przez ponad 5 lat doradzał i nadzorował obsługę m.in. Innogy, Amazon, FUR Europe oraz Play. W przeszłości pracował między innymi w Edelman Polska, gdzie był członkiem zespołów komunikacji korporacyjnej i public affairs, obsługując m.in. Chevron Polska.
Ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, studiował także na Northeastern Illinois University w Chicago oraz odbył praktyki w instytucjach samorządowych i rządowych w USA.
W ub.r. Play Communications, którego główną spółką zależną jest P4, zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 7,041 mld zł oraz zysku netto o 16,4 proc. do 866,9 mln zł. Na koniec roku telekom miał 12,93 mln aktywnych klientów (po wzroście o 2,1 proc.), a średni przychód od użytkownika zwiększył się o 1,5 proc. do 32,8 zł. Firma miała ponad 32 tys. klientów usługi Play Now Box TV.
Dołącz do dyskusji: Jan Pilewski odpowiada za public affairs w Play