Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)
Nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP Info, notuje niższą widownię niż emitowane w TVN 24 “Szkło kontaktowe”. Audycja ma też gorsze wyniki niż TVP Info notowało w jej paśmie rok temu, ale oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki programu “Jan Pospieszalski: Bliżej”, nadawanego w czwartki o 22.30, oglądało średnio 415 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 1,88 proc. w komercyjnej grupie 16-49. To wyniki gorsze od tych, które stacja notowała rok temu w tym paśmie - wtedy bowiem oglądało ją 483 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 4,66 proc. i 2,13 proc.
Widownia programu rośnie jednak z wydania na wydanie. Pierwszy odcinek, nadany 10 listopada br., oglądało 380 tys. osób, zaś trzeci przyciągał już 450 tys. oglądających.
TVP Info w czasie nadawania magazynu “Bliżej” zajmuje drugie miejsce wśród kanałów informacyjnych. Lepszy wynik notuje wtedy konkurencyjna stacja TVN 24, której udział wynosi 4,31 proc. Kanał ten nadaje wtedy “Szkło kontaktowe” i “Dzień po dniu”.
Jan Pospieszalski (fot. TVP)
Program śledzą głównie osoby w wieku 40-44 lata i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.
“Jan Pospieszalski” Bliżej” ma formułę talk show, w czasie którego prezentowane są także reportaże o charakterze śledczym. Tematy poruszane w magazynie dotyczą codziennych problemów ludzi (więcej na ten temat).
Widownia “Bliżej” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
10-11-2011 | 381 038 | 3,63% | 1,37% |
17-11-2011 | 412 893 | 4,27% | 2,34% |
24-11-2011 | 452 201 | 4,54% | 1,93% |
Średnia | 415 419 | 4,14% | 1,88% |
Oglądalność konkurencji w paśmie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN 24 | 432 144 | 4,31% | 1,91% |
TVP Info-Jan... | 415 419 | 4,14% | 1,88% |
Polsat News | 63 772 | 0,64% | 0,70% |
Profil widowni "Bliżej"
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 47,93% | 99 |
Kobiety | 52,07% | 100 | |
Wiek | 4-9 | 0,74% | 13 |
10-15 | 0,89% | 13 | |
16 - 19 | 0,06% | 1 | |
20 - 24 | 2,49% | 32 | |
25 - 29 | 3,30% | 37 | |
30 - 34 | 1,63% | 20 | |
35 - 39 | 2,15% | 29 | |
40 - 44 | 7,73% | 120 | |
45 - 49 | 4,75% | 69 | |
50 - 54 | 8,77% | 109 | |
55 - 59 | 10,18% | 131 | |
60 | 57,32% | 284 | |
Wlk. miasta | Wieś | 38,72% | 99 |
< 50 tys. | 22,33% | 93 | |
50-100 tys. | 6,81% | 79 | |
100-200 tys. | 5,34% | 66 | |
> 200 tys. | 26,81% | 133 | |
Zawód | Top management | 8,91% | 103 |
Pracownicy średniego szczebla | 11,37% | 76 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 11,35% | 57 | |
Emeryci | 60,78% | 237 | |
Inni | 7,59% | 25 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,08% | 109 |
Średnie | 28,45% | 96 | |
Wyższe | 20,84% | 166 | |
Inne | 1,63% | 13 |
Dołącz do dyskusji: Jan Pospieszalski przegrywa ze “Szkłem kontaktowym” (wideo)