„Jeden na jeden” Rymanowskiego ma 220 tys. widzów i wygrywa z konkurencją
Poranne rozmowy Bogdana Rymanowskiego „Jeden na jeden” w TVN24 oglądało średnio 218 tys. widzów, co pozwoliło kanałowi wygrać z TVP Info i Polsatem News.
Od 13 lutego do 13 lipca br. „Jeden na jeden”, poranne rozmowy Bogdana Rymanowskiego w TVN24, oglądało przeciętnie 218 tys. osób, zapewniając kanałowi 8,74 proc. udziału w grupie 4+ i 6,64 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Wywiady są nadawane w dni powszednie o 7:30, a trwają ok 10 minut.
Rok wcześniej TVN24 miał w tym paśmie ok. 10 tys. widzów mniej oraz minimalnie większy udział w grupie 4+, a nieznacznie mniejszy w grupie 16-49.
Podczas emisji „Jednego na jednego” TVN24 oglądało 14 tys. więcej niż TVP Info nadające wtedy serwis informacyjny. Również Polsat News emituje o tej porze serwis z wiadomościami.
Pięć najpopularniejszych z porannych rozmów Rymanowskiego miało od 305 do 352 tys. widzów. Najwięcej osób obejrzało pierwszy wywiad, z 13 lutego, natomiast ok. 20 tys. widzów miała niedawna rozmowa z Jackiem Kurskim, pokazana 6 lipca.
Porównanie oglądalności „Jednego na jednego” do pasma przed rokiem
Okres | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
13-02-2012 - 13-07-2012 | 218029 | 8,74% | 6,64% |
13-02-2011 - 13-07-2011 | 207808 | 8,34% | 8,01% |
Pięć topowych odcinków programu
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
13-02-2012 | 352098 | 14,07% | 14,27% |
06-07-2012 | 331493 | 15,54% | 18,57% |
15-06-2012 | 315070 | 12,89% | 9,22% |
04-07-2012 | 305982 | 14,32% | 8,75% |
13-06-2012 | 305596 | 11,67% | 12,21% |
Oglądalność konkurencji w czasie nadawania magazynu
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN24 - Jeden na jeden | 218029 | 8,74% | 6,64% |
TVP Info | 204367 | 8,19% | 4,67% |
Polsat News | 48834 | 1,96% | 2,17% |
Dołącz do dyskusji: „Jeden na jeden” Rymanowskiego ma 220 tys. widzów i wygrywa z konkurencją