Jedna nominacja dla Polski
Tylko jedna polska reklama trafiła na krótką listę w najbardziej prestiżowym konkursie filmu reklamowego na festiwalu w Cannes.
"Kid" przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i OTO Film Studio z Warszawy na zlecenie Toyota Motor Poland.
Agencja Saatchi & Saatchi nadesłała na festiwal trzy prace.
Przypomnijmy, że po wtorkowym Złotym Lwie w kategorii "media" dla domu mediowego OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyah i Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" dla warszawskiego oddziału agencji OgilvyOne, w środę nagrodę zdobyła Arc Worldwide Poland Warszawa.
Agencja zdobyła Brązowego Lwa w kategorii reklamy internetowej - Cyber Lions.
"Jestem ogromnie szczęśliwy z tej nagrody. Szczególnie cieszy fakt, że projekt ten był przygotowywany w niesamowitym pośpiechu. Wspominam jak wraz z web designerem Adamem Smereczyńskim wyjechaliśmy w pewien słoneczny wtorek, w porze obiadowej z firmy w poszukiwaniu odpowiedniego pleneru do sesji. Na południu Warszawy zastaliśmy iście wiejski krajobraz. Adam przebrał się w przedziwne kreacje (między innymi ubrania swojej dziewczyny). Zabawa była przednia, a cały projekt (z pomocą Mariusza Protasewicza - programisty) ukończony 3 dni później. Jest to zatem kolejny dowód na to, że dobry projekt nie musi być tworzony przez tabun ludzi w męczarniach i potach, a dobry pomysł jest w stanie zadecydować o końcowym sukcesie przedsięwzięcia" - mówi interactive creative director, Rafał Górski
To jedyne, jak na razie, polskie nagrody.
Dołącz do dyskusji: Jedna nominacja dla Polski