Jerzy Dudek i Sławomir Peszko promują nową platformę Superbet
Jerzy Dudek i Sławomir Peszko w nowej kampanii firmy bukmacherskiej Superbet promują Supersocial - platformę społecznościową do dzielenia się przewidywaniami wyników sportowych.
Obaj piłkarze, którzy są ambasadorami Superbet zagrali w pełnych humoru spotach wideo, wyprodukowanych na potrzeby kampanii. Najważniejszym zadaniem jest zwiększenie świadomości Supersocial.
Na platformie społecznościowej w aplikacji mobilnej Superbet można publikować swoje przewidywania zdarzeń sportowych, dzielić się spostrzeżeniami ze znajomymi oraz komentować typy ekspertów, w tym także Dudka i Peszki.
Kampania podzielona będzie na dwa etapy. Pierwszy etap ma zwiększyć świadomość grupy docelowej kibiców sportowych, a drugi wskaże konkretne benefity najlepszej na rynku zakładów aplikacji mobilnej w Polsce.
- Rotacja kontentu wideo w naszych kampaniach powoduje, że gracze korzystający z platformy zakładów sportowych Superbet, a także odbiorcy naszych treści nie mogą się nudzić. Kampania Supersocial jest szczególna, ponieważ komunikuje wartość dodaną, nie zaś sam produkt czy ofertę bukmacherską. Zamiast opowiadać o możliwości wygranych, komunikujemy do naszej społeczności “pogadajmy, będzie super!”, na pełnym luzie, który daje nam drużyna wieloletnich już ambasadorów marki - mówi Adam Lamentowicz, prezes Superbet Polska.
W kanałach digital i mediach społecznościowych wykorzystane zostaną materiały o długości 30, 15 i 6 sekund. Za kreację kampanii odpowiada agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa), a produkcją spotów zajęło się Papaya Films, na czele z reżyserią Filipa Bartczaka. Ze strony Superbet projekt prowadzi Katarzyna Cegiełka.
Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek i Sławomir Peszko promują nową platformę Superbet