Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.
Prowadzona od początku marca kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club pokazuje rozmowę ojca i syna – odgrywanych przez Jerzego i Macieja Stuhrów – dotyczącą różnych wizji prestiżu. W akcji pod hasłem „Dla ludzi, których życie ma styl” wykorzystywany jest również 15-sekundowy spot animowany, który informuje, że w ramach startującej 8 marca wiosennej loterii każdy posiadacz tej karty może wygrać Fiata 500. Class&Club – umożliwiająca stałe zniżki i promocje na polskie i zagraniczne marki – należy do programu partnerskiego Raiffeisen Banku, w którego kampaniach Jerzy i Maciej Stuhrowie występują od dwóch lat (więcej).
Akcja jest prowadzona w Polsacie, Polsacie Sport, TV4, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, Discovery, TVP Info i kanałach z pakietu At Media.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club (wideo)
zero pomysłu
same stare schematy