Jesienne kuszenie Krakusa
Marka Krakus, po wakacyjnej przerwie, ponownie uruchamia kolejne działania marketingowe
Do końca roku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7, Hallmark, Europa i National Geographic Club) trwać będzie kampania reklamowa, oparta na znanym już 30 sekundowym spocie "Wędliny takie jak kiedyś". Zapowiadane są także inne warianty tego spotu. Reklamę telewizyjną wspierać będą działania BTL. Planowane są także inne działania komunikacyjne skupione bezpośrednio w punktach handlowych (m.in. materiały POS).
Ponadto, do końca października zostaje przedłużona promocja handlowa oparta na sprzedaży premiowanej. Dział marketingu marki Krakus odpowiada w ten sposób na sygnały napływające od właścicieli sklepów detalicznych. Prowadzone są także działania promocji sprzedaży skierowane zarówno do handlu jak i do konsumentów. Cały czas rozwijany będzie zakres materiałów POS, które zwiększają widoczność i podkreślają ekspozycję w punktach sprzedaży. Okres świąteczny związany będzie także z ciekawymi promocjami okolicznościowymi
Dołącz do dyskusji: Jesienne kuszenie Krakusa