„Jeśli masz internet, masz nas” w reklamach o2.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa portalu o2.pl podkreślająca różnorodność związanych z nim serwisów należących do Grupy o2. Reklamy do akcji, prowadzonej w telewizji, radiu i kinach, przygotowała agencja Warhol Studio.
- W kampanii naszym celem jest pokazanie wielotematyczności, z jaką użytkownik spotyka się, odwiedzając stronę główną o2.pl. Od wdrożenia nowej odsłony o2.pl w maju tego roku, ciągle wprowadzamy udoskonalenia, dostosowując serwis do potrzeb naszych użytkowników i rynku reklamowego - opisuje Jakub Biczkowski, product manager portalu. - Nadal stawiamy na kategorie Biznes i Sport, niezmiennie silną pozycję ma serwis informacyjny Sfora.pl. Od niedawna szczególny nacisk kładziemy na ekspozycję treści wideo - wylicza.
Akcja reklamowa - zaplanowana na trzy tygodnie - obejmuje telewizję (Viva Polska i Comedy Central), radio RMF Maxxx, kina Helios oraz kanały autopromocyjne Grupy o2. Za koncept kreatywny i produkcję spotu odpowiada Warhol Studio.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że w sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy o2 zanotowały 9,22 mln realnych użytkowników i 646,7 mln odsłon (zobacz pełne wyniki Megapanelu).
Dołącz do dyskusji: „Jeśli masz internet, masz nas” w reklamach o2.pl (wideo)