"Jestem na stoku" - zimowa akcja Nikona
15 stycznia ruszyła zimowa akcja promocyjna firmy Nikon pod hasłem "Jestem na stoku".
W ramach akcji "Jestem na stoku", która nawiązuje do kampanii reklamowej aparatów marki Nikon prowadzonej pod hasłem „Jestem Nikon”, w ośmiu zimowych kurortach pojawią się fotograficzne strefy Nikona.
Odwiedzający strefy będą mogli przetestować sprzęt marki Nikon, m.in. aparaty i obiektywy serii Nikon 1 (1V1 i 1J1), aparaty kompaktowe Coolpix oraz wybrane modele lornetek Nikon Sport Optics. Będzie można także wykonać utrzymane w klimacie sportowego zwycięstwa zdjęcia (na specjalnym podium lub z pucharem w dłoni), a także uwiecznić zjazd ze stoku w żółtej koszulce lidera, po czym fotografie wydrukować na miejscu. Ponadto chętni będą mogli ogrzać się i odpocząć - w strefach Nikona dostępne będą stacjonarne grzejniki oraz leżaki i koce.
Akcja wystartuje w Zieleńcu (15-17.01.01.01), po czym przeniesie się do Siennej (19-21.01), Wisły (23-25.01), Szczyrku (27-29.01), Zakopanego (31.01-2.02, 4-6.02, 12-14.02), Bukowiny Tatrzańskiej (8-10.02), Muszyny (16-18.02) oraz Krynicy Zdrój (20-22.02 i 24-26.02).
Za realizację akcji „Jestem na stoku” odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama.
Dołącz do dyskusji: "Jestem na stoku" - zimowa akcja Nikona