SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum

Joanna Borczak objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Diaverum, niezależnego dostawcy usług w zakresie leczenia chorób nerek.

Joanna BorczakJoanna Borczak

Wraz z zespołem ds. komunikacji korporacyjnej Borczak będzie odpowiadać za realizację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej w 21 krajach. Do jej zadań należy budowa wizerunku firmy wśród pacjentów, pracowników i społeczności.

Joanna Borczak w latach 2014-2018 była dyrektorem marketingu w Grupie Affidea, gdzie odpowiadała m.in. za przeprowadzenie procesu rebrandingu - zmieniła i wdrożyła nową markę we wszystkich placówkach firmy w Polsce.

Pracowała także m.in. w Ministerstwie Zdrowia, gdzie zajmowała się realizacją strategii komunikacyjnej i marketingowej dla projektów e-zdrowie, e-recepta, współtworzyła także portal pacjent.gov.pl - Internetowe Konto Pacjenta.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Joanna Borczak dyrektorem marketingu Grupy Diaverum

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
test
test
odpowiedź
User
pracownik
ta Pani w Ministerstwie Zdrowia nigdy nie pracowała, co najwyżej brała tam jedynie udział w kilku spotkaniach
odpowiedź
User
poinformowany
Proszę zaktulizować informację i nie wprowadzać ludzi w błąd. Pani Joanna nigdy w MZ nie pracowała.
odpowiedź