Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski w jury Cannes Lions
W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions prace oceniać będą Joanna Łojko (Fundacja Rak'n'Roll), Kacper Sawicki (Papaya Films) oraz Maciej Twardowski (Ogilvy).
Joanna Łojko, dyrektor zarządzająca i członkini zarządu Fundacji Rak'n'Roll), będzie oceniała prace zgłaszane w kategorii Health & Wellness Lions (Shortlist Jury) .
Kacper Sawicki, executive producer, Papaya Films, zasiada w jury kategorii Film Craft Lions (Shortlist Jury).
Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations (Shortlist Jury).
Oprócz wymienionej trójki, Polskę w gronie jury Cannes Lions reprezentują Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB Warszawa oraz Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland.
W tym roku w jury 52 proc. składu stanowią kobiety, co jest najwyższym wynikiem w historii.
Cannes Lions 2021 tylko online
Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.
Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski w jury Cannes Lions