Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress
Joanna Zaskurska objęła stanowisko prezes zarządu agencji public relations ComPress. Zastąpiła Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację z funkcji.
Joanna Zaskurska związana jest z Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, posiada pakiet kontrolny akcji w ComPress) od 2014 roku. Najpierw była szefem działu konferencji i szkoleń, a po dwóch latach została dyrektorem ds. sprzedaży i projektów specjalnych. Od kwietnia 2017 roku, wraz z Jarosławem Machockim kierowała także nową strukturą analityczną BFPContentLab, która łączy know-how i narzędzia analityczne wewnątrz Grupy Gremi.
- Liczę na to, że w najbliższym czasie dzięki Joannie zostanie poszerzone portfolio klientów ComPressu i wejdziemy w nowe obszary działalności - mówi Marek Dworak, przewodniczący rady nadzorczej ComPress.
Zaskurska zastąpiła na stanowisku Marcina Kowalczyka, który 9 sierpnia zrezygnował z zarządzania agencją.
Przychody sprzedażowe agencji ComPress w 2017 roku zmalały z 1,89 do 1,28 mln zł. Strata netto spółki zmniejszyła się z 610 do 198 tys. zł, a strata netto - z 629 do 197 tys. zł. Natomiast rentowność sprzedaży wzrosła z 56,3 proc. w 2016 roku do 70,5 proc. w 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress