SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

John Cleese: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscy biorą

1 września rozpocznie się kolejna odsłona kampanii promocyjnej BZWBK ponownie z aktorem John Cleese w roli głównej.

W najnowszej kampanii BZ WBK Cleese wcieli się w rolęprowadzącego teleturniej. Zestresowanego zawodnika zagra BartoszAdamczyk.

Grupą docelową działań są osoby w wieku 25-59, zamieszkujący wmiastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Nowy, 45-sekundowy film reklamowy zostanie po raz pierwszywyemitowany pierwszego września b.r.

Film został nakręcony latem w podwarszawskim studio "Hollywood".Reżyserem, podobnie jak w przypadku pierwszej reklamy, jestKanadyjczyk Wade Sherman. Film powstał przy współpracy Men at Worki Opus Film.

Oprócz kampanii telewizyjnej agencja Men at Work przygotowałamateriały kampanii prasowej, outdoorowej oraz POS.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Hasło reklamowe: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscybiorą!
Klient: Bank Zachodni WBK
Agencja: Men at Work
Branża: bank/finanse
Typ kampanii: sprzedażowa
Termin: od 25 września
Grupa docelowa:
"wiek od 25-59,
"dochody 1000 zł netto +,
"zamieszkujący w miastach 50 tys.+
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: Opus Film
Manager projektu: Bartosz Janasek
Art director: Paweł Saładziak
Copywriter: Paweł Marszałek
Account: Sylwester Ida
Scenariusz: Paweł Marszałek
Reżyseria: Wade Sherman
Zdjęcia: Tamek Augustynek
Montaż: Andrzej Kowalski/Chimney Pot.

Dołącz do dyskusji: John Cleese: Hit sezonu. Kredyt gotówkowy. Wszyscy biorą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bzdher55
popatrz tez tu:

http://tani-kredyt-gotowkowy.blogspot.com
odpowiedź