Johnny 11 Palców reklamuje Heyah
W weekend Heyah rozpoczęła właściwą część swojej najnowszej kampanii promującej 10-proc. bonusy za doładowania kart w Klubie Heyah.
Hasło tej fazy kampanii brzmi: ”Bądź jak Johnny 11 Palców. Zobacz, jak to jest, gdy dostajesz od życia 10% więcej”.
W pierwszym etapie kampanii w telewizji emitowany był krótki spot z Wojciechem Mannem w roli głównej. Działania reklamowe (m.in. z hasłami ”Wystąpi rewelacja”, ”Powrót legendy” czy ”Sukces! Skandal! Wydarzenie!”) prowadzone były także w prasie, Internecie oraz na outdoorze.
W drugiej, rozstrzygającej odsłonie kampanii, stacje telewizji publicznej, prywatne oraz kanały tematyczne od soboty emitują spot o Johnnym, legendarnym pianiście pochodzącym z Podlasia, który miał 11 palców u rąk. Reklamy z tą postacią usłyszeć można w Radiu Zet i RMF FM. Oprócz tego kampania Heyah obejmuje prasę (dzienniki, prasa młodzieżowa, hobbystyczna i lifestylowa), Internet (portale edukacyjne, rozrywkowe i popularne komunikatory), kina oraz outdoor (wybrane lokalizacje na terenie całego kraju).
Autorem kreacji jest G7, planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD. Za kampanię internetową odpowiada agencja Engine.
Dołącz do dyskusji: Johnny 11 Palców reklamuje Heyah