Jupik Shake: Tak jak Ty! (wideo)
W telewizji i internecie rusza launchowa kampania reklamowa napoju Jupik Shake. Akcja – przygotowana przez firmy PND Futura, OS3 multimedia i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Tak jak Ty!”.
Kampania reklamowa Jupik Shake ma za zadanie poinformować o wprowadzeniu do sprzedaży tego produktu, podkreślając, że to pierwszy owocowy deser w formie napoju dla dzieci. Przekaz pod hasłem „Tak jak Ty!” pokazuje w formie animacji przygody Jupik Teamu, co ma budować więź emocjonalną z młodymi odbiorcami.
Akcja od 15 lutego jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, Zig Zap, Nickelodeon, Mini Mini i Disney XD) oraz internecie (serwisy dla dzieci). Kreację i produkcję kampanii – zaplanowanej do 28 marca – przygotowała agencja PND Futura, działania w internecie realizuje agencja OS3 multimedia, a za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiada dom mediowy MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Jupik Shake: Tak jak Ty! (wideo)