SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jurek Owsiak w kampanii Play z okazji finału WOŚP (wideo)

Rusza kampania reklamowa Play na Kartę przygotowana z myślą o zbliżającym się finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcję, w której bierze udział Jurek Owsiak, przygotowały Grandes Kochonos, K2 i Mediacom.

W ofercie promocyjnej Play na kartę z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 9 gr. Taka stawka będzie obowiązywać do dnia najbliższego finału WOŚP, czyli 12 stycznia.

Promocję wspiera kampania reklamowa, a w której u boku pracowników punktu sprzedaży występujących w reklamach Play od początku br. występuje Jerzy Owsiak. Po raz kolejny bierze on udział w akcji marketingowej Play związanej z WOŚP-em - poprzednio reklamował sieć przy okazji tegorocznej edycji Przystanku Woodstock (przeczytaj więcej i zobacz spot).


Obecna kampania startuje 24 grudnia i obejmie telewizję, radio, internet, kino, outdoor oraz BTL. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, a spot telewizyjny wyprodukowała firma Oto Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa, za działania w internecie odpowiada K2, a za reklamy BTL - agencja Plej.

Dołącz do dyskusji: Jurek Owsiak w kampanii Play z okazji finału WOŚP (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
Play i tak jest najgorszą z s sieci. Ci którzy widzą jak złe są teraz umowy szybko przenoszą numery gdzie indziej
odpowiedź
User
re
a po co komu umowa ? te wieśniackie motywy orkiestrowe znużyły już chyba najtwardzszych
odpowiedź