ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy
Związek Firm Public Relations ogłosił pełen skład jury XIX edycji konkursu Złote Spinacze. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) i Mariusz Wawer (3M). Prace oceniać będzie także Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl.
Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się ponad 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. W składzie jury znalazła się także redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik. Będzie oceniała prace w grupie piątej, pod przewodnictwem Marty Pokutyckiej-Mądrali, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczki prasowej, Nationale-Nederlanden.
Przewodniczącym jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
- Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX, przewodniczący Jury.
Skład jury konkursu Złote Spinacze 2021
Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).
Przewodniczącym pierwszej grupy jest Łukasz Malczewski, partner zarządzający w agencji d*fusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.
W skład grupy weszli:
Anna Deręgowska-Watza / Managing Partner / Planet Partners
Michał Fura / Public Policy & Public Affairs Director / UPC Polska
Dariusz Jarosz / Prezes Zarządu / Martis Consulting
Maciej Jesionowski / Dyrektor Marketingu / Dentons
Marta Jóźwiak / Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
Michał Olbrychowski / Head of Cohn & Wolfe Polska
Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
Michał Pełczyński / Group Account Director / Weber Shandwick
Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
Sebastian Stępak / CEO / MSL
Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej” oraz Redaktor Naczelny rp.pl
Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR
Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, head of governmental relations & sustainability 3M Poland & East Europe Region. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.
W tej grupie znaleźli się:
Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska
Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group
Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia
Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / Polska Izba Ubezpieczeń
Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
Adam Jarosz / CEO / Be Communications
Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs, Region Europe / Novartis Group
Anna Papka / Public Policy Manager Operations / Amazon
Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog oraz wykładowca / Uniwersytet Warszawski
Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
Katarzyna Życińska / Prezes Zarządu / 38 Content Communication
Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing - branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.
W skład grupy weszli:
Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
Ewelina Głocka / Regional Public Relations Manager CEE & Nordics Region / Huawei Consumer Business Group
Marcin Gruszka / Head of Comms / Allegro
Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime
Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska
Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web
Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU
Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska
Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska
Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication
Przewodniczącą grupy czwartej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight.
W grupie znaleźli się:
Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska
Ewa Hope / Dr, pracownik dydaktyczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Maria Ibisz / Starsza Manager w Zespole doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Europie Środkowej / Deloitte Advisory
Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie Wiosna
Cyprian Maciejewski / Wiceprezes Zarządu / Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants
Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji / Carrefour
Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture
Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.
W tej grupie znaleźli się:
Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec
Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe / Resideo
Joanna Drabent / CEO / Prowly
Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group
Anna Knowska / Group Consulting Director / Grupa Komunikacja Plus
Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland
Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR
Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX
Szóstej grupie przewodniczyć będzie Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.
W tej grupie prace ocenią:
Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA
Maciej Lasoń / Head of Communication East Europe, Board Member / Unilever
Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska
Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR
Barbara Paszkiewicz -Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka
Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile
Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail
Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland
Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska
Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD
W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.
Do 2 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 9 września.
Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 3 grudnia.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.
Dołącz do dyskusji: ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy