SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Just dla firmy Wienerberger

Just przygotował wizerunkową kampanię dla firmy Wienerberger - jednego z największych producentów ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych.

Początek kampanii przygotowanej dla marki Koramic nastąpi w kwietniu.

Kampania toczyć się będzie dwoma nurtami. Pierwszy pod hasłem „Wybór pobudza wyobraźnię” adresowany jest do środowiska architektów, jako grupy decydującej o wyborze materiałów już na etapie projektowania. W działaniach tych zdecydowano się na wykorzystanie wizerunku Krzysztofa Ingardena, światowej sławy krakowskiego architekta. Jest on autorem m. in. projektu polskiej ekspozycji Expo 2005 w Japonii oraz wilu innych cenionych w środowisku obiektów. Drugi obszar działań komunikacyjnych skierowany jest do ostatecznych nabywców. Kreacja dla tego obszaru odchodzi od standardowego pokazania dachu domu. W komunikacji skupiono się na naturalnym pięknie i bezpieczeństwie ceramicznych dachówek tej marki.

Działania reklamowe toczyć się będą w prasie branżowej. W największych miastach pojawią się także wielkoformatowe siatki.

 Just pracuje dla marki Wienerberger od początku 2006 roku, po wygranym przetargu i jest to pierwsza wspólna kampania.

Dołącz do dyskusji: Just dla firmy Wienerberger

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl