Just dla marki Mola
Just przygotował kampanię telewizyjną i radiową dla marki Mola. Kampania ruszyła z początkiem kwietnia.
Nowe spoty TV można już oglądać w ogólnopolskich telewizjach.
Produkty Mola zyskały nową jakość. Po raz pierwszy pojawiają się nowe symbole. W mięciutkim papierze wygniatane są serduszka, a w ręcznikach papierowych – krople wody. W spotach również po raz pierwszy pojawi się nowy claim – Mola. Nowe kreacje powstały zgodnie ze strategią budowania wizerunku Moli jako marki przyjaznej, praktycznej i rodzinnej. W takim charakterze utrzymane są też nowe spoty reklamowe przygotowane i zrealizowane przez Just. Jest w nich dużo lekkości i radości, a zapamiętywalność przekazu wzmacnia wpadająca w ucho piosenka – czytamy w komunikacie.
Spoty eksponują także nowe motywy graficzne – serce i kroplę, które stanowią nowe znaki rozpoznawcze produktów tej marki. Kampania rusza 3 kwietnia w TVP, TVP 3, TVN, TVN7, Polsacie, TV 4, TV Puls, AT Media i Tele 5. Metsa Tissue – producent papierów higienicznych Mola jest właścicielem także innych marek: Lambi oraz Alfa.
Dołącz do dyskusji: Just dla marki Mola