Justyna Goraj szefową marketingu mobility Shell Polska
Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu mobility Shell Polska. Z firmą związana jest od 15 lat.
Goraj będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla sektora mobility w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
Justyna Goraj w Shellu od 15 lat
Justyna Goraj pracuje w Shell Polska nieprzerwanie od ponad 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, w szczególności za współpracę z OEMami (Original Equipment Manufacturer, czyli producent oryginalnego sprzętu) i dystrybutorami oraz za komunikację z autoryzowanymi i niezależnymi warsztatami samochodowymi.
Wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, między innymi Shell Helix – wiodącej marki na rynku olejów silnikowych oraz account menedżera w zakresie CRT.
Justyna Goraj ukończyła studia licencjackie na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz magisterskie z zakresu dziennikarstwa i nauk politycznych również na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Justyna Goraj szefową marketingu mobility Shell Polska